Sužinokite, kaip padaryti, kad daiktų puslapiai išsiskirtų paieškose, naudodamiesi geriausiais patarimais, kaip įvaldyti SEO pagrindus!
Kuo daugiau srauto pateksite į savo prekių puslapius, tuo daugiau parduosite. Skamba paprastai, tiesa? Bet kaip sulaukti papildomo srauto, kurio reikia norint pamatyti norimą pardavimų pagausėjimą? Paslaptis yra SEO arba paieškos sistemų optimizavimas.
SEO yra menas:
Leisti paieškos varikliams rasti ir indeksuoti jūsų tinklalapius ir Įtikinanti paieškos sistemas, kad jūsų tinklalapis yra tinkamiausias ir tinkamiausias vartotojams bei jų paieškos tikslams. Lengvai skaitomi, gerai sutvarkyti ir tiesiogiai adresai, kurių ieško klientai, yra tie, į kuriuos paieškos srautai, pvz., „Google“, nukreipia daugiausia srauto. Kuo geriau jūsų puslapis bus optimizuotas SEO tikslams, tuo daugiau būsite apdovanoti organiniu srautu. Kadangi jūsų turinys yra „Ekoseses“ valdomoje svetainėje, mes tvarkome jūsų prekių puslapių indeksavimą. Nors mes nuolat ieškome būdų, kaip tai pagerinti mūsų autoriams, vis dar yra daug ką padaryti, kad pagerintumėte savo SEO rezultatus. Tai, kaip optimizuosite savo puslapius, turės įtakos jų reitingui ir kaip dažnai pasirodys paieškose. Žemiau mes suapvalinome 5 geriausius SEO patarimus, tiesiogiai iš mūsų nuolatinių SEO ekspertų, kurie padės jums padidinti jūsų pajamas.
Populiariausi 5 patarimai, kaip optimizuoti prekės puslapį
1. Nustatykite susijusius raktinius žodžius
Pirmiausia turėsite atlikti tam tikrus raktinių žodžių tyrimus, kad rastumėte tinkamiausius klientų naudojamus paieškos terminus. Radę raktinius žodžius, pasirinkite tuos, kurių paieškos apimtis yra didžiausia, tačiau konkurencija yra palyginti maža. Keli skelbimai paieškos rezultatuose rodo konkurencingą raktinį žodį Pagalvokite apie paieškos terminus, kuriuos naudotumėte, jei ieškotumėte savo prekės. Jei tai „WordPress“ tema fotografams, ar ji būdinga portfeliams? Galbūt tai skirta vestuvėms, ar madai? Ar jis minimalus? Ar tai reaguoja? Norėdami surinkti idėjų, galite tiesiog peržiūrėti pasiūlymus, kuriuos „Google“ rodo jums vedant paieškos užklausą. Pavyzdžiui:
2. Skaičiuokite savo prekės pavadinimą
Jūsų prekės pavadinimas PVZ: „Ekoseses“ taps elemento puslapio pavadinimu. Puslapio pavadinimas yra tas, kurį vartotojai matys paieškos variklio rezultatuose, todėl svarbu įsitikinti, kad į elementų pavadinimus įtraukėte terminus, kuriuos nustatėte atlikdami raktinių žodžių tyrimus. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, turi specifinius puslapių pavadinimų reikalavimus. Laikui bėgant jie gali keistis, tačiau šiuo metu puslapių pavadinimams priklauso konkretus 512 pikselių arba 50–60 simbolių ilgis, atsižvelgiant į naudojamus simbolius ir didžiąsias raides. „Ekoseses“ automatiškai prideda jūsų prekės pavadinimą puslapio pavadinime su „- Kategorijos pavadinimas | Rinkos pavadinimas “-„ Parduotuvė “ir„ Lauko baldai “-„ Elementai “, kad elementas būtų kontekstas. Tai užima 18–26 simbolius, o likusieji jums lieka darbui.
“Kate’s Responsive jQuery Plugin” yra 31 simbolio ilgio, todėl puslapio pavadinimas nenukirstas. Tai informuoja vartotojus apie tai, kas yra elementas, pagal terminus, kurių jie labiau linkę ieškoti “responsive” and “jQuery”.
Svarbiausias raktiniai žodžiai: įsitikinkite, kad elementui pridedami terminai yra tie, kurių ieškojote, jei ieškotumėte savo prekės internete. Kuo geriau tai padarysite, tuo didesnė tikimybė, kad pasirodysite paieškos rezultatuose.
Štai įrankis, kurį galite naudoti norėdami sukurti efektyvesnį prekės pavadinimą.
3. Sukūrkite aprašą, kuriame yra 156 ar mažiau simbolių
Pirmieji 156 prekės aprašymo simboliai taps jūsų „meta aprašymu“ (žodžiai, naudojami paieškos rezultatuose po jūsų puslapio pavadinimu).
Šie pirmieji 156 simboliai taip pat bus rodomi, kai bendrinsite savo įrašą socialiniuose tinkluose ir „Ekoseses“ paieškos rezultatuose.
Tai yra jūsų galimybė įtikinti vartotojus, kad jie turėtų spustelėti jūsų rezultatą, pabrėždami, kad esate aktualūs, ir suteiksite jiems būtent tai, ko jiems reikia. Štai pavyzdys:
Pagalvokite apie šį skyrių kaip apie „lifto“ žingsnį. Čia jūs kalbate apie tai, kas yra jūsų prekė ir kodėl ji yra geriausia prekė jūsų klientams.
4. Sumažinkite puslapio įkėlimo laiką
Lėtai įkeliami puslapiai gali būti nemalonūs klientams. Štai kodėl „Google“ ilgą laiką atsižvelgė į puslapio greitį, kad nustatytų puslapio SEO „balą“.Lėtas puslapis veikia ne tik bendrą jūsų puslapio SEO našumą, bet ir atmetimo rodiklius, klientų patirtį ir konversijų rodiklį.
Vaizdai yra didžiausi lėtai įkeliamų puslapių kaltininkai. Vaizdai puikiai atrodo ir yra puikus būdas reklamuoti savo daiktą, tačiau norint įsitikinti, kad jūsų puslapis ne per lėtas, turite įsitikinti, kad jie optimizuoti žiniatinkliui. Kuo didesni vaizdo failų dydžiai, tuo ilgiau jūsų puslapis įkeliamas. Norėdami sužinoti, kiek užtrunka jūsų puslapio įkėlimas, tiesiog įveskite savo puslapio URL į „Google PageSpeed“ įrankį, kad galėtumėte patikrinti.
Kiti būdai, kaip galite pagreitinti savo puslapį, yra elemento aprašyme naudoti žodžius, o ne vaizdus su žodžiais. Kai naudojate vaizdus, prieš juos įkeldami įsitikinkite, kad juos suglaudėte kiek įmanoma nepraradę vaizdo kokybės.
5. Pridėkite gerai parašytą ir optimizuotą turinį
Paieškos variklio tikslas yra suteikti vartotojams kuo naudingesnę ir aktualesnę informaciją. Kad jūsų prekės puslapis turėtų SEO vertę, jame turi būti tekstas, kuris gerai apibūdina elementą.
„Google“ naudoja šį tekstą norėdama nustatyti jūsų elemento kontekstą, taip pat jo atitikimą raktiniams žodžiams, paieškos terminams ir visai aktualiai temai.
Nepadarykite klaidos pasikliaudami vaizdais savo prekės aprašyme. Norėdami pamatyti savo daiktą, turite įtraukti tekstą. Taip pat turėtumėte įsitikinti, kad teksto turinį įdėjote prekės aprašymo viršuje, nes „Google“ tam suteikia daugiau svorio. Štai keletas pagrindinių teksto turinio patarimų:
Siekite mažiausiai 100 unikalaus, vertingo, gerai parašyto ir gerai struktūrizuoto teksto žodžių Įtraukite pasirinktus raktinius žodžius ir susijusius raktinių žodžių variantus Norėdami įtraukti paieškos terminų variantus, naudokite antraštes ir pastraipas. Įtraukite pagrindinius pardavimo taškus ir privalumus Nekartokite to paties raktinio žodžio per daug, tai laikoma raktinių žodžių šlamštu ir nuvertina elemento puslapį Negalima teigti apie savo daiktą netiesos. Tai sukelia skundų ir lėšų grąžinimą, be to, eismo prieaugis, pasiektas taikant šią taktiką, būna trumpalaikis.